LiNUx probleMY GRUb

A

AlexWhitman

Gość
SOrkI ze z@klad@m nofy temat ale jechcze nie poznalom prawidel tego phorum.
Mam proflem zrobilem typowego kill linuxa (Mandrake 8.00)
z pod dos'a delete c:lin4win
ale Grub zostal
j@K on mnie wk0za pomozcie co zrobic aby go wywalić?

***
Hej no przeniosles temat dla samej zasady?
Zadnej odpowiedzi.....
I jeszcze go przeniosles jak sobie poradzilem
- restore mbr
- lov format
- bateria wyjeta na 12h
i grub zegnaj
smile.gif

Spalilem za soba Mandrake teraz doszedl Caldera
jeszcze Redhot i dam sobie spokuj z Linuxem na rok moze dwa

Jestem informatykiem studiuje informatyke kompa mam od kolyski c64 80686 p166
pracowac przyjemnaos mialem na wszyskich po za imbsx i amiga
ni i moze maszyna di liczenia pascala
smile.gif
ale wtedy to jeszcze w planach nie bylem...
Prubjie zrozumiec "fenomen" linuxa i doszedlem do wnioskow:
posytywy:
- w pelni darmowy
- kill proces
negatywy:
cala zapie..... reszta
Napisze teraz o caldera instalowalem wczoraj winde98 ok poszlo ok 1h no moze 1,5h
caldera potrzebuje nowa partycje z poza dos ok stworzylem tyle ze widaczna przez wina jak kolejny dysko cwok zap... stworzyl partycje z partycji no to Alex chcial powrocic do starego c (mam c i d) bo w teorii c podzielilo sie na teraz c1:+e: (=c:)
ale fdisk wymieka po za tym zeby dolozyc miejsce do starej parycji musze ja zdiac i zalozyc nowa i co musialem tak zrobic i c powrucilo ale czysciutkie - wiadomo (BEZ WINA !)
czyli 1,5 h zmarnowane - install win
potem instal win98 (druga instalka tego samego dnia)
no i caldera zrobilem diskietki 2 systemowe no i ruszyla instalacja .....
kliknolem za szybko w chyba 3 punkcjie i co linux stworzyl sobie partcjie nowa a wsumie zdialo wszyskie wczesniejsze i zalozyl nowoa nawet nie sformatowal i co i po wszyskim wina nimo
smile.gif
I to byl the end caldera!
/jak mozna zdiac partycje bez nawet 1 powtozenia typu "czy jestes pewnien!/---- no coment
3 instalki nie bylo dzis bedzie i readhot...pozyjemy zobaczymy