Mam malutki problemik

M

MMarciNN

Gość
Czeœć. Jestem nowicjuszem we włamaniach, ale kilka ludzi już zniszczyłem. Używam trojanów(netbus 2.1). Potrzebuje pomocy. Goœciu wlazł mi do kompa i zrobił mi bajzel. Ma on kompa na Winie. Znam jego IP i znam jego hasło i użytkownika. Ale nie wiem jak się do niego włamać. Ma antivirusa(Kaspersky), więc na nic ty netbus'y(chyba żę mu wyœle netbus'a 2.1 bo nie jest wykrywalny, ale on ode mnie nie odbiera mail'i).Wy się chyba znacie więc Prosze o POMOC. Dziękuje tym którzy mi pomogš.
 

a5a

Użytkownik
Dołączył
Marzec 1, 2002
Posty
579
Czeœć. Jestem nowicjuszem we włamaniach, ale kilka ludzi już zniszczyłem. Używam trojanów(netbus 2.1). Potrzebuje pomocy. Goœciu wlazł mi do kompa i zrobił mi bajzel. Ma on kompa na Winie. Znam jego IP i znam jego hasło i użytkownika. Ale nie wiem jak się do niego włamać. Ma antivirusa(Kaspersky), więc na nic ty netbus'y(chyba żę mu wyœle netbus'a 2.1 bo nie jest wykrywalny, ale on ode mnie nie odbiera mail'i).Wy się chyba znacie więc Prosze o POMOC. Dziękuje tym którzy mi pomogš.[/b]

1. sprobuj zalozyc nowe konto ale nie [email protected] i z tego konta wladowac mu trojana mozna tesh przejac konto pocztowe
2. Jaki to system jak winda NT, 2k, XP? Jesli tak to mozna telnetem sprobowac przy zalozeniu ze zasz haslo i login uzytkownika, sa rowniez sploity! Jak linux/unix to masz konto i haslo nie ma problemu wiec...logujesz sie na jego konto i tyle!
 

pch3l4

Użytkownik
Dołączył
Luty 23, 2002
Posty
774
Czeœć. Jestem nowicjuszem we włamaniach, ale kilka ludzi już zniszczyłem. Używam trojanów(netbus 2.1). Potrzebuje pomocy. Goœciu wlazł mi do kompa i zrobił mi bajzel. Ma on kompa na Winie. Znam jego IP i znam jego hasło i użytkownika. Ale nie wiem jak się do niego włamać. Ma antivirusa(Kaspersky), więc na nic ty netbus'y(chyba żę mu wyœle netbus'a 2.1 bo nie jest wykrywalny, ale on ode mnie nie odbiera mail'i).Wy się chyba znacie więc Prosze o POMOC. Dziękuje tym którzy mi pomogš.[/b]