man studia

widmo17

Były Moderator
Dołączył
Lipiec 16, 2007
Posty
1089
Topic głównie dla ludzi na studiach inf. i powyżej ; d Za dosyć niedługo mam zabawę z maturą, studiami itp, i potrzebna mi rada - gdzie iść na studia (infa, prawdopodobnie programowanie albo serwery), chciałbym żeby matma i fizyka była ograniczona do minimum, ew. jak już, to niech matma będzie na poziomie ; d Poza tym, nie jestem pewien czy zdawać informatykę na maturze. Fizyki mogę nie zdać i to w sumie jest bardzo prawdopodobne, nienawidzę tego przedmiotu ; d
 

Legalnl

Użytkownik
Dołączył
Październik 8, 2008
Posty
828
poczytaj zadania maturalne :)

luknij tutaj: http://www.maturalne.net/arkusze-maturalne/informatyka/ ;) z tego co kiedys czytałem testy nie są az takie trudne pomijając wlasnie duzą ilość roznej matmy,ale wydaje mi się ze zdać na te chyba 30% to nie takie trudne. duzo jest tez algorytmow - kto jak kto ale ja za tym nie przepadam :D
 

RobertG

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 3, 2007
Posty
391
IMHO: nie ma dużo matmy na początku - lipy kierunek, wydział. Ja bym polecał AGH. Inżynierkę robiłem na Politechnice Krakowskiej, a teraz na magisterkę polazłem właśnie na AGH i całkiem sobie chwalę i wykładowców i przedmioty.
 
K

Khalt

Gość
djmentos, niet. Chciałem iść na ETi na Infe, ale jednak idę na Robotykę i Automatykę na EiA. W każdym razie PG. Jeszcze niecały rok ... xP.
 

bandito88

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 8, 2007
Posty
114
Jako student Informatyki mogę Ci tak powiedzieć, że: