metin2 - program, nie keyloger

Regos

Użytkownik
Dołączył
Maj 5, 2008
Posty
6
Jako że jestem tu nowy chciałbym przywitać wszystkich forumowiczów.

Na wstępie zaznaczam, że nie będę bajerować tekstami typu: potrzebny mi program który okrada ludzi, bo mnie okradli. Szanuje ich poświęcony czas na granie.
Post Klys4 // link nieaktywny zainspirował mnie do działania. Jednak jestem "zielony" jeśli chodzi o tego typu sprawy. Tu pojawia sie moje pytanie: czy jest w ogóle możliwość zrealizowania takiego projektu? Jestem początkującym programistą pisałem trochę w vb i turbo pascalu. Wiem też co nieco o wardrivingu. Przechwyciłem już pakiety (IP i otwarty port servera znam) ale dokonałem tego programem CommView i Wireshark a posługiwanie sie nimi w tym celu nie jest zbyt wygodne.

Pozdrawiam Regos.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

akselekbezelek

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 4, 2007
Posty
334
Jako że jestem tu nowy chciałbym przywitać wszystkich forumowiczów.

Na wstępie zaznaczam, że nie będę bajerować tekstami typu: potrzebny mi program który okrada ludzi, bo mnie okradli. Szanuje ich poświęcony czas na granie.
Post Klys4// link nieaktywny zainspirował mnie do działania. Jednak jestem "zielony" jeśli chodzi o tego typu sprawy. Tu pojawia sie moje pytanie: czy jest w ogóle możliwość zrealizowania takiego projektu? Jestem początkującym programistą pisałem trochę w vb i turbo pascalu. Wiem też co nieco o wardrivingu. Przechwyciłem już pakiety (IP i otwarty port servera znam) ale dokonałem tego programem CommView i Wireshark a posługiwanie sie nimi w tym celu nie jest zbyt wygodne.

Pozdrawiam Regos.

eee kolego polecam Ci napisac cos w style (OwnTibia) tylko ze do Metina.
Podpowiem jedynie tyle:
1.Znajdz adresy hasla i loginu (cheat engine)
2.I w stalych zdeklaruj je
3.dodajemy wysylke i gitara xD
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Regos

Użytkownik
Dołączył
Maj 5, 2008
Posty
6
eee kolego polecam Ci napisac cos w style (OwnTibia) tylko ze do Metina.