Witam, mam do gry mod ze scriptami LUA. Zostały one zakodowane do formatu ".luc", a ja potrzebuję je odczytać. Próbowałem dekompilacji programem Luadec i pojawiały się błedy w oknie typu:
Napisałem nawet plik wsadowy:
i jak go uruchomię, to powstaje nowy plik, ale jest on całkowicie pusty...
Potrzebuję odczytać te scripty, ponieważ gra zgłasza błędy z ładowaniem ich i chcę się dowiedzieć co jest w linijce zgłaszanej przez wpis w log'u gry.
Może ktoś podać jakiś program do odblokowania tych plików lub napisać do mam robić??
Napisałem nawet plik wsadowy:
Kod:
@echo off
for %%f in (*.luc) DO LUADEC.EXE %%f > %%f.lua
i jak go uruchomię, to powstaje nowy plik, ale jest on całkowicie pusty...
Potrzebuję odczytać te scripty, ponieważ gra zgłasza błędy z ładowaniem ich i chcę się dowiedzieć co jest w linijce zgłaszanej przez wpis w log'u gry.
Może ktoś podać jakiś program do odblokowania tych plików lub napisać do mam robić??