Podglądanie rozmów gg

bubek454

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 13, 2010
Posty
4
Witam. Na początku chce zaznaczyć, że jestem początkujący.
Chciałbym mieć możliwość podglądania rozmów gg lub archiwum z danego dnia dla pewnego nr gg.
Chodzi o to żebym na swoim komputerze codziennie wieczorem, mógł widzieć co dana osoba pisała, co było jej odpisywane, oraz z kim była ta rozmowa.
Chcę dodać że posiadam nr gg oraz hasło do profilu.
Czekam na pomoc dzieki :)
 

discovery44

Były Moderator
Dołączył
Sierpień 14, 2007
Posty
763
Archiwum zapisuje się na dysku użytkownika (jeżeli sobie tego życzy) także musiałbyś albo mieć dostęp do jego komputera (koń trojański, keylogger, backdoor et cetera) lub być z Nim w sieci i podmienić tablicę ARP (arp spoofing). Wydaje mi się, że nie rozszyfrujesz tych pakietów ale warto spróbować (może to oczywiste ale nie wiem co teraz z gg się dzieje, mam stare informacje ;)).
 

bubek454

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 13, 2010
Posty
4
Dostęp mam do komputera, użytkownik korzysta z neostrady ;/ więc co możesz mi doradzić ?
 

discovery44

Były Moderator
Dołączył
Sierpień 14, 2007
Posty
763
Jeżeli masz dostęp "na spokojnie" to zaloguj się na numer i czytaj do woli, jeżeli w mniejszym stopniu to kopiujesz archiwum i odczytujesz je w wolnej chwili (możesz to robić manualnie lub korzystając z jakiegoś programu). Jak wybierzesz użycie keyloggera to będzie po kłopocie bo w żadne deszyfracje, kopiowania plików, logowania się nie będziesz musiał się bawić.
 

bubek454

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 13, 2010
Posty
4
sprawa ma sie tak, że mam chwilę czasu bedąc przy komputerze ofiary, juz kiedyś próbowałem odnaleźć plik archives.dll ale w gg 10 nigdzie nie moge tego znleźć i w tym właśnie cały problem tkwi, bo czasu mam niedużo jedynie żeby wejść i skopiować a potem na spokojnie przy swoim kompie poczytać, coś doradzisz:)?
 

kratek210

Użytkownik
Dołączył
Listopad 24, 2010
Posty
45