pomocy! wspomagacz 2k5

robek98

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 10, 2004
Posty
2
przy tworzeniu serwera nie wiem co mam wpisać w pole host na zakładce e-mail. wpisywałem tak jak w instrukcji smtp.wp.pl (też mam konto w wp) i nie dostaje e-maili z adresem. pomórzcie mi proszę to bardzo warzne!
<
 

aaazzz

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 30, 2005
Posty
1
znajdź sobie jakiś serwer STMP nie wymagający autoryzacji - masa takich w sieci
 

robek98

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 10, 2004
Posty
2
dzięki ale nie mogę znależć czy mógłbyś trochę jaśniej (jestem trochę zielony)java script:emoticon('
<
')
WoooW
 

smr7

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 31, 2005
Posty
53
przylanczam sie do prośby, moze moglby ktos z was podac jakis jeden na ktory mnie trzeba zutoryzacji, bardzo prosze o linka do takiego serwerwa... pozdr
 

lo53r

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 5, 2004
Posty
88
ludzie moze zapomnijcie o 2k5 bo zaraz trojan pojdzie do MKS symanteca i prace czlowieka (auto cenzura) trafi ;/
"programik" jest dobry jesli sie umie go uzywac, a jesli szukacie SMTP to zalozcie se poprostu falszywe konto na np. WP onecie czy gdzie kolwiek i przestancie sie wypytywac o tego trojana ;/
DEBILIZM ... znow nie bedzie dobrego trojana przez takich jak wy. wiec morda w kubel
 

Gallager

Użytkownik
Dołączył
Luty 17, 2005
Posty
6
<div class='quotetop'>CYTAT("robek98")</div>
przy tworzeniu serwera nie wiem co mam wpisać w pole host na zakładce e-mail. wpisywałem tak jak w instrukcji smtp.wp.pl (też mam konto w wp) i nie dostaje e-maili z adresem. pomórzcie mi proszę to bardzo warzne! :([/b]


jak masz konto WP to SMTP wpisz POP3.WP.PL i po sprawie
PS ludzie wojass robi takie opisy programów ze dziecko by sie pokapowało tak jak miało to miejsce ze w2k5 narra :evil:
ale każdy kiedyś zaczynał......
 

Gallager

Użytkownik
Dołączył
Luty 17, 2005
Posty
6
Originally posted by lo53r
ludzie moze zapomnijcie o 2k5 bo zaraz trojan pojdzie do MKS symanteca i prace czlowieka (auto cenzura) trafi ;/