Problem z monitorem.

Zarexu

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 20, 2007
Posty
21
Witam.

Zakupiłem monitor LCD SyncMaster 2243 LNX Samsunga. Były do niego dołączone sterowniki, lecz po instalacji wyskakuje błąd że nie są one kompatybilne z systemem Windows XP. Mam także problem z częstotliwością odświeżania, na rozdzielczości 1680x1050 mogę ustawić tylko 59Hz oraz 60Hz co widać wyraźnie.
 
K

Khalt

Gość
Ekhm... a z internetu próbowałeś ściągnąć sterowniki? Tak poza tym, nie przypominam sobie żeby ostatnio Windows XP wymagał jakichkolwiek sterowników do monitora (?!).
Chcesz mi powiedzieć, że mój monitor działa niepoprawnie, gdyż przy rozdzielczości 1680x1050 mogę wybrać tylko 60Hz?
Jeśli tak...
Oż kurna, znów mnie ktoś oszukał.
 

Zarexu

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 20, 2007
Posty
21
Nie znam się na sprzęcie jakoś nie wiem jak. Więc mi tu nie stwarzaj aluzji. Ta częstotliwość jest cholernie niska. :/
Sterowniki akurat potrzebuje, niby działa bez ale mam lekkie problemy z ustawieniami.
Ściągnąłem sterowniki z internetu, lecz mam ten sam problem.
 
K

Khalt

Gość
W Windows XP jest takie coś jak 'Plug and Play' - daje Ci to możliwość nie instalowania sterowników do sprzętu takiego, jak choćby monitory.
 

Zarexu

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 20, 2007
Posty
21
Tak to jeszcze wiem. Ale mi tu chodzi o panel czy jak to tam nazwać. Przy tym monitorze nazywa się on MagicTune.
 

Zarexu

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 20, 2007
Posty
21
Mam 22 cale. Przy tej rozdzielczości może to jest dobre odświeżanie ale 60Hz jak się patrzy na jakiś obrazek to on mi skacze...
 
K

Khalt

Gość
Skacze? Mi nic nie skacze ^^. Z resztą, jak Gondoller napisał:

przy tej rozdzielczosci to to odswiezanie w/g mnie jest git[/b]

Jeśli masz problemy, to napisz/zadzwoń do pomocy technicznej... albo supportu... czy jak to tam może się jeszcze nazywać.

Z tym całym MagicTune'm niestety nie pomogę bo nigdy czegoś takiego nie instalowałem... bo z resztą po co mi? XD