Problem z niezidentyfikowaną siecią wifi

Monkiii

Użytkownik
Dołączył
Listopad 7, 2012
Posty
7
WItam, jakiś czas temu znalazłem niezabezpieczoną sieć wifi, szczęśliwy siedziałem na niej przez parę dni, i od jakiegoś czasu przy próbie połączenia wyskakuje "Próba połączenia trwa dłużej niż zwykle" a po połączeniu się mam "niezidentyfikowaną sieć" i "ograniczony dostęp".

O co może z tym chodzić?
 

Monkiii

Użytkownik
Dołączył
Listopad 7, 2012
Posty
7
Tylko że raz mogę się połączyć raz nie. nie znam się na tym ale może coś wspólnego ma to że moja karta to 802.11n a ta siećto 802.11g.
 

cyber_pl

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 30, 2009
Posty
187
Najprawdopodobniej masz za słaby zasięg, co jakiś czas warunki dla poziomu sygnału się zmieniają.

Karta n jest również kompatybilna z b i g.

niezidentyfikowana sieć - występuje kiedy klient windows nie mógł połączyć się z siecią bezprzewodową
ograniczony dostęp - występuje kiedy klient połączył się z siecią ale nie otrzymał odpowiedzi na zapytanie dhcp rozsiane po sieci

Oba te zdarzenia informują o słabym linku, czyli za słaba jest moc nadawania lub poziom sygnału odbioru.

Proponuję zmniejszyć szybkość linku na tryb b ze szybkością 1Mbit aby ustanowić stabilne połączenie. W standardowym kliencie windows nie możne tego dokonać, proponuję pobrać dodatkowe oprogramowanie dedykowane do karty bezprzewodowej i zalecane przez producenta, w nim z pewnością będzie można to wykonać. Paczka takiego oprogramowania powinna się nazywać ADDITIONAL UTILITY WLAN SOFTWARE często połączona z paczką ze sterownikami do karty.
 

Monkiii

Użytkownik
Dołączył
Listopad 7, 2012
Posty
7
Mógłbyś podać linka, szukałem i na stronie producenta (broadcom.com) i na innych stronkach alenie mogę znaleźć :(
 

cyber_pl

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 30, 2009
Posty
187
Znajdź sterowniki do twojej karty sieciowej i w nich możliwe że znajdziesz dedykowane programowanie o którym pisałem wczesniej. Nie znam twojej karty.
 

cyber_pl

Użytkownik
Dołączył