SPY DROP ŚWIETNY DROPPER. POMOCY

G

Guest

Gość
Mam pytanko odnośnie SpyDropa. Załatwiłem sobie Delphi 6 i postepowałem według instrukcji jak zbindowac pliczki. Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o Delphi . Czy po nacisnięciu lewego ctrl+F9 należy zapisac jakos tą kompilacje plików jeśli tak to w jaki sposób . Gdy prubuje zapisz all nie ma do dyspozycji .exe .scr ani nic z tych koncówek wykonywalnych. Spy lub inni proszę o pomoc. Czy u was działa ten dropper. A Spy pisze ze na razie jest niewykrywalny. Czyli podczas bindowania pliku np. putty.exe i server cafeini.exe powstanie jeden plik . Ofiara ma najnowszego AV otwiera ten pliczek włancza się jej putty.exe a AV milczy mimo tego że podczas uruchomenia putty.exe wgrała sobie server. Za pomoc z góry THX.
 

Szyms

Użytkownik
Dołączył
Marzec 1, 2003
Posty
380
Co do Delphi do kompiluje się tak:
1.Rozwijasz menu Project
2.Dalej Optionts gdzie ustawiasz gdzie ma się zkompilować i naci skasz OK
3.Z tego samego menu wybierasz Compile all projects.
Zobacz na // link nieaktywny
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
G

Guest

Gość
hm

thx za odpowiedz. A co sie dzieje ze SPY. Kurde zadałem pytanko odnosnie jego produkcji a ten nawet nie raczy pomóc. Pewno jakie wakacje se zaserfował. :)
 

spy

Użytkownik
Dołączył
Marzec 24, 2002
Posty
543
heheh ostatnio jest poswiecony BlueSpy =P
Co prawda jest zrobiony w 80%
FTP
Keyogger
SCREEN
MESSAGE
LOG
Samo-uwanie
Wylaczenie Ctrl + Alt + Del w XP
"ZABAWA" z myszka klawiatura systemem kompem itd...
Czy Grafika
Jest juz dawno zrobione ale teraz mam male problemy z Procesami a raczej ich poprawnym wyswietlaniem w ListView =P
Qrwa nie chca sie ukladac jeden-pod-drugim =P tylko wala sie obok siebie =P qrwa...

A i pracuje nad funkcja ktora bedzie mial za zadanie "FUCK HDD"
W Beast 1.92 jest i ja tez musze ja miec ;]
 
G

Guest

Gość
Jeszcze raz odnośnie Spy DRoppa