Treść POST

usstrike

Użytkownik
Dołączył
Marzec 30, 2010
Posty
5
Witam

Na początku powiem, że jestem kompletnie zielony w tych sprawach, więc nie denerwujcie się na moje głupie pytania :D

mam oto takie post dane (chyba to sie nazywa post :D)
<div class="ikonki">
<form method="post" action="http://nk.pl/invite/31565006" accept-charset="UTF-8" id="form2"><div class="attached_scripts hidden"></div><input class="img" id="invite_img_btn" type="image" src="http://1.s-nk.pl/img/avatar/profil_button_main_dodajznajomego" alt="Dodaj do listy znajomych"><input id="invite_ticket" type="hidden" name="t" value="4cae00d804d7befc6cb86db7"><button type="submit" id="invite_btn"><span>Dodaj do znajomych</span></button></form> </div>

gdy odpalę to w przeglądarce to pokazuje mi się ikonka dodaj do znajomych i jak kliknę to wszystko jest dobrze.
Chciałbym jednak usunąć niepotrzebne rzeczy, aby po uruchomieniu skryptu ten od razu dodawał dane osobę (id) do znajomych.

Pewnie zastanawiacie się po co mi to jest potrzebne :D
Na razie wam nie powiem, jak skończę to się wytłumaczę.
Ps: Może to trochę potrwać bo nie mam o tym zielonego pojęcia :D
 

hxv

Były Moderator
Dołączył
Sierpień 9, 2006
Posty
797
To o czym prawdopodobnie myślisz to XSRF/CSRF. Na NK (przynajmniej w tym wypadku) go nie wykonasz, formularz jest zabezpieczony - input o id "invite_ticket" zawiera identyfikator, który jest generowany i wysyłany do użytkownika w momencie otwarcia strony, bez niego nie da się dodać nikogo do znajomych.
 

usstrike

Użytkownik
Dołączył
Marzec 30, 2010
Posty
5
Na 100% się da bo mój znajomy zrobił we flashu nk bota.
Wystarczy podać od jakiego id ma dodawać+ ten value key i śmiga.

On mi mówił, że wystarczą tylko moje id, ten value key+ id osoby i wszystko działa. :D

Jest tylko tak problem, że dalej już nie chce mi powiedzieć co i jak :D

Ps: Miałem kiedyś tego bota i działał, w sumie wysłałem około 17 tyś zaproszeń przez 4-5 dni.
 

hxv

Były Moderator
Dołączył
Sierpień 9, 2006
Posty
797