Pokażę jak przerobić komponent HGG pod GG8.0.
Szukamy czegoś takiego:
zamieniamy na
I szukamy mniej więcej coś takiego:
UWAGA! Ten kod może być trochę inny w HGG, ponieważ nie pamiętam dokładnie jak to było.
Zamieniamy na:
I mamy działający HGG.
Jeśli się nada proszę o przeniesienie np. do kosza.
// Edit
Zauważyłem bug: nie rozpoznaje prawidło numeru, ale działa i to się liczy.
Zakaz rozpowszechniania bez mojej zgody!
Szukamy czegoś takiego:
Kod:
TPacketInput_Message = record // Wiadomość przychodząca ($A)
tutaj może być byle co
end;
Kod:
TPacketInput_Message = record // Wiadomość przychodząca ($A)
Sender : Short;
Seq : Short;
Time : Int;
clas : Short;
offset_plain : int;
// offset_attributes : Short;
plain_message : Array[0..1989]of Char;
attributes : Char;
end;
I szukamy mniej więcej coś takiego:
Kod:
C_INPUT_MESSAGE_INCOMING: Owner.FOnMessage(Self, PacketInput_Message.Sender, Copy(string(PacketInput_Message.Msg), 1, FPacketLength - 17), PacketInput_Message.Time / SecsPerDay + UnixDateDelta);
Zamieniamy na:
Kod:
C_INPUT_MESSAGE_INCOMING: Owner.FOnMessage(Self, PacketInput_Message.Sender, Copy(string(PacketInput_Message.plain_message), 1, FPacketLength), PacketInput_Message.Time / SecsPerDay + UnixDateDelta);
I mamy działający HGG.
Jeśli się nada proszę o przeniesienie np. do kosza.
// Edit
Zauważyłem bug: nie rozpoznaje prawidło numeru, ale działa i to się liczy.
Zakaz rozpowszechniania bez mojej zgody!