Ventpack - nakładka na Autocad

swiniotygrys

Użytkownik
Dołączył
Marzec 18, 2008
Posty
1
Witam,
Mam problem z nakladką na AutoCADA o nazwie Ventpack. Przez pierwsze 30 dni uzywanie jej jest darmowe, potem jednak sie blokuje. Jak mozna to obejsc?? Przejrzałem rejestr calkowicie, usunąłem wszystkie wpisy (tak mi sie przynajmiej wydaje :0). Jeden sposób to taki, ze formatuje się wszystkie dyski i instaluje autocad+ventpack i dziala, ale to bardzo niewygodny sposób. Macie jakies pomysly? Czy ktoś z was potrafi zrobić do tego cracka? Samo formatowanie wszystkiego nic nie daje. Z tego co wiem to trzeba jeszcze chyba zdefragmentować dysk i przepartycjonowac . Słyszałem opinię kogoś kto był na prezentacji tej nakładki i koleś prowadzący stwierdził, że nikt tego nie zdoła obejść - ale jakoś mi się w to wierzyć nie chce. Robie teraz pracę dyplomową i ta nakładka jest mi bardzo potrzebna, a kończy mi sie wersja trial za 11 dni. Za pomoc z góry dziękuję.
Ten program w wersji demo mozna ściągnąć ze strony producenta - nie chcę tu umieszczać żadnych linków, żeby nie byc posądzonym o kryptoreklamę
smile.gif

Za pomoc z góry dziękuję.

pozdrawiam

[ Dodano: 27-03-2008, 22:25 ]
Witam,
widze, ze moj problem stanowi nie lada wyzwanie ...
<

Moze ktoś z Was może mnie skierować do kogoś ( gdzieś ) kto mógłby mi pomóc?
 

Arkadiobest

Użytkownik
Dołączył
Maj 11, 2008
Posty
6
Witam
Udało mi się od nowa uruchomić odliczanie czsu 30 dni
<
  Ściągnąłem z internetu jakiś program do "trial reset". Przed odinstalowaniem nakładki uruchomiłem go i skanowaniu usunąłem wszystkie wpisy. Nastepnie użyłem jakiegoś uninstallera. Poźniej znów zdaje się użyłem programu do resetowania triali i poszperałem w rejestrze, aby się upenić, że nie ma już żadnego wpisu zawierającego jakieś kluczowe słowo. Należy też usunąc wszystkie katalogi jakie stworzył Ventpack np.katalog w C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\............ Po zresetowaniu komputera zainstalowałem nakładkę na nowo i znów miałem 30 dni. 
PS. nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale zmieniłem również miejsce instalki na dysku, żeby się instalował program z innej lokalizacji.

Mam nadzieje, że to Ci pomoże.
Pozdrawiam
 

jurgensen

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 14, 2006
Posty
678
Przy pierwszej instalacji, po formacie odpal filemon i regmon i zobacz, jakie pliki i wpisy w rejestrze dodaje nakładka, później odinstaluj i usuń to wszystko
 

kwiatuszek888

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 29, 2009
Posty
1
<div class='quotetop'>CYTAT(swiniotygrys @ 18.03.2008, 22:28) <{POST_SNAPBACK}></div>
Witam,
Mam problem z nakladką na AutoCADA o nazwie Ventpack. Przez pierwsze 30 dni uzywanie jej jest darmowe, potem jednak sie blokuje. Jak mozna to obejsc?? Przejrzałem rejestr calkowicie, usunąłem wszystkie wpisy (tak mi sie przynajmiej wydaje :0). Jeden sposób to taki, ze formatuje się wszystkie dyski i instaluje autocad+ventpack i dziala, ale to bardzo niewygodny sposób. Macie jakies pomysly? Czy ktoś z was potrafi zrobić do tego cracka? Samo formatowanie wszystkiego nic nie daje. Z tego co wiem to trzeba jeszcze chyba zdefragmentować dysk i przepartycjonowac . Słyszałem opinię kogoś kto był na prezentacji tej nakładki i koleś prowadzący stwierdził, że nikt tego nie zdoła obejść - ale jakoś mi się w to wierzyć nie chce. Robie teraz pracę dyplomową i ta nakładka jest mi bardzo potrzebna, a kończy mi sie wersja trial za 11 dni. Za pomoc z góry dziękuję.
Ten program w wersji demo mozna ściągnąć ze strony producenta - nie chcę tu umieszczać żadnych linków, żeby nie byc posądzonym o kryptoreklamę :)
Za pomoc z góry dziękuję.

pozdrawiam

[ Dodano: 27-03-2008, 22:25 ]
Witam,
widze, ze moj problem stanowi nie lada wyzwanie ... :(
Moze ktoś z Was może mnie skierować do kogoś ( gdzieś ) kto mógłby mi pomóc?[/b]


Witam

Można po upłynięciu czasu odinstalować program usunąć mu odpowiednie pliki i zainstalować ponownie program. Czynność należy powtarzać za każdym razem gdy skończy się czas działania programu.

Dla wersji 2.1.7
Odinstalować program

Usunąć pliki:
windows/system32 YQ3HET6E.OCX
windows/system32 MACHNM32.SYS

Następnie wejść w start dać uruchom i wpisać REGEDIT
z rejestru wykasować następujące klucze:
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{10716-babc5a5e-797b-47d7-a88c-0a6e5ffb8db6}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{27a408e e-9488-4ae9-bb42-91ce67a9fa30}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Fluid Desk Sp. z o.o.]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\FluidDesk]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\EventSystem\ {26c409cc-ae86-11d1-b616-00805fc79216}]

> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\App Management\ARPCache\FTW]

> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\M achnm32]

> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Servic es\Machnm32]

> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\BitBucket\C]

> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\MountPoints\A\_DriveFlags]

> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\MountPoints\D\_DriveFlags]

> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\SessionInfo\000000000000a844]

Zainstalować program ponownie i powinno działać.

Dla wersji 3.0

Odinstalować program

Usunąć pliki:
> windows/system32/dd9fea4w.ocx
> windows/system32/kd5irp7r.ocx
> windows/system32/nu62spoe.ocx
> windows/system32/k3e4296f.ocx

Następnie wejść w start dać uruchom i wpisać REGEDIT
z rejestru wykasować następujące klucze:

> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{11065-0a508f0a-f828-4788-969a-3b560f44f71f}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{12742-1ed20d2d-6daa-429c-be02-6147a7873159}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{12835-99eea888-f55c-4b07-8fd3-6f970437b66e}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{13184-bc47694e-88aa-48f1-a07e-430e92512115}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{8165a42 8-b4d7-4e95-ae7a-5313988c7bb3}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{9781d9f 0-de24-497e-b44c-78adbb0c4e1d}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{b1e8f2b b-e0ff-4a2c-8d9a-59b93f5cb7fc}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{e806d97 1-0ef3-49fe-8b4f-961ab9cbad69}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\App Management\ARPCache\FTW]

> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Autodesk\AutoCAD\R16.0\ACAD-201:415]

>
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Appl ets\Regedit\Favorites]

> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\FileExts\.err]

> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\MountPoints\A\_DriveFlags]

> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\Streams\105]


> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\NVIDIA Corporation\Global\nView\WindowManagement\fdbesvps p321pl090604]

> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\NVIDIA Corporation\Global\nView\WindowManagement\senddmp]

> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\BitBucket\C]

> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Fluid Desk Sp. z o.o.]

> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\FluidDesk]

Zainstalować program ponownie

Dla wersji 3.2.1

Odinstalować program

Usunąć pliki:
> windows/system32/dd9fea4w.ocx
> windows/system32/kd5irp7r.ocx
> windows/system32/nu62spoe.ocx
> windows/system32/k3e4296f.ocx

Następnie wejść w start dać uruchom i wpisać REGEDIT
z rejestru wykasować następujące klucze:

> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{11065-0a508f0a-f828-4788-969a-3b560f44f71f}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{12742-1ed20d2d-6daa-429c-be02-6147a7873159}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{12835-99eea888-f55c-4b07-8fd3-6f970437b66e}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{13184-bc47694e-88aa-48f1-a07e-430e92512115}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{8165a42 8-b4d7-4e95-ae7a-5313988c7bb3}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{9781d9f 0-de24-497e-b44c-78adbb0c4e1d}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{b1e8f2b b-e0ff-4a2c-8d9a-59b93f5cb7fc}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{e806d97 1-0ef3-49fe-8b4f-961ab9cbad69}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Fluid Desk Sp. z o.o.]

> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\FluidDesk]

> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\App Management\ARPCache\FTW]

> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\FluidDesk

> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\BitBucket\C]

Zainstalować program.

Dla wersji 2 na pewno działa dla pozostałych wersji jeszcze nie przetestowano. Jeśli się miało wersje 2 potem 3.0 potem 3.2 to należy pousuwać pliki ze wszystkich wersji aby ta najnowsza chciała działać.
 

thc_flow

Zbanowany
Dołączył
Listopad 13, 2008
Posty
649
Zainstalować Date Cracker, ewentualnie bawić się programem przez jakąś piaskownicę.
 

proxima

Były Moderator
Dołączył
Marzec 9, 2007
Posty
651
@kwiatuszek888
@THC Flow

myślicie ze przez ponad rok problem nie został rozwiązany?
Tu nie archeologia żeby odkopywać
 

thc_flow

Zbanowany
Dołączył
Listopad 13, 2008
Posty
649
eee, sorry, patrzyłem tylko na datę ostatniego posta
<
 

sebek.s2

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 11, 2009
Posty
1
a ja mam inny problem z Ventpackiem. Po zainstalowaniu pod Vistą program działa ale do momentu restartu kompa. Przy ponownym właczeniu kompa muszę odinstalować Ventpacka, zresetować kompa i ponownie zainstalować. I tak za każdym razem.

Może ktoś wie jaka jest przyczyna i jak to naprawić?
 

anracz

Użytkownik
Dołączył
Październik 6, 2009
Posty
1
Robiłem pare z tych sztuczek które opisywaliście i mój znajomy też ale niestety nie zadziałało. Mamy auto cady 2009 LT .Da rady pomóc nam czy będzie lipa?
 

deeil

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 12, 2012
Posty
4

Zkumeku

Użytkownik
Dołączył
Listopad 25, 2012
Posty
6
Witam,
wiem ze odkopuje temat, jednak nie robilbym tego gdyby byla mozliwosc zresetowania licencji na program VENTPACK w wersji 3.0.
Nikt nie umie tego zrobic, probowalem na milion sposobowow, sandboxy itp - nic nie pomaga- tylko format!

tutaj link do ventpacka oraz Bricscada:

FDBES 3.0 dla Bricscad: www.fluid-desk.com/download/Betas/FDBES332BcV12PL120214.exe
Bricscad V12 PRO: http://www.bricsys.com/common/open.jsp?m=/common/download.jsp?p=BCAD&mw=600&mh=600 .

A cracklock próbowałeś?
 

deeil

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 12, 2012
Posty
4
albo nie umiem tego obslugiwac, albo nie dziala. Tak czy tak, sciagnalem, odpalilem i nawet nie wyskczyl blad licencji (wykryto cofanie zegara), tylko nic sie nie stalo.
 
Do góry Bottom