<div class='quotetop'>CYTAT(swiniotygrys @ 18.03.2008, 22:28)
<{POST_SNAPBACK}></div>
Witam,
Mam problem z nakladką na AutoCADA o nazwie Ventpack. Przez pierwsze 30 dni uzywanie jej jest darmowe, potem jednak sie blokuje. Jak mozna to obejsc?? Przejrzałem rejestr calkowicie, usunąłem wszystkie wpisy (tak mi sie przynajmiej wydaje :0). Jeden sposób to taki, ze formatuje się wszystkie dyski i instaluje autocad+ventpack i dziala, ale to bardzo niewygodny sposób. Macie jakies pomysly? Czy ktoś z was potrafi zrobić do tego cracka? Samo formatowanie wszystkiego nic nie daje. Z tego co wiem to trzeba jeszcze chyba zdefragmentować dysk i przepartycjonowac . Słyszałem opinię kogoś kto był na prezentacji tej nakładki i koleś prowadzący stwierdził, że nikt tego nie zdoła obejść - ale jakoś mi się w to wierzyć nie chce. Robie teraz pracę dyplomową i ta nakładka jest mi bardzo potrzebna, a kończy mi sie wersja trial za 11 dni. Za pomoc z góry dziękuję.
Ten program w wersji demo mozna ściągnąć ze strony producenta - nie chcę tu umieszczać żadnych linków, żeby nie byc posądzonym o kryptoreklamę
Za pomoc z góry dziękuję.
pozdrawiam
[ Dodano: 27-03-2008, 22:25 ]
Witam,
widze, ze moj problem stanowi nie lada wyzwanie ...
Moze ktoś z Was może mnie skierować do kogoś ( gdzieś ) kto mógłby mi pomóc?[/b]
Witam
Można po upłynięciu czasu odinstalować program usunąć mu odpowiednie pliki i zainstalować ponownie program. Czynność należy powtarzać za każdym razem gdy skończy się czas działania programu.
Dla wersji 2.1.7
Odinstalować program
Usunąć pliki:
windows/system32 YQ3HET6E.OCX
windows/system32 MACHNM32.SYS
Następnie wejść w start dać uruchom i wpisać REGEDIT
z rejestru wykasować następujące klucze:
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{10716-babc5a5e-797b-47d7-a88c-0a6e5ffb8db6}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{27a408e e-9488-4ae9-bb42-91ce67a9fa30}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Fluid Desk Sp. z o.o.]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\FluidDesk]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\EventSystem\ {26c409cc-ae86-11d1-b616-00805fc79216}]
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\App Management\ARPCache\FTW]
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\M achnm32]
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Servic es\Machnm32]
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\BitBucket\C]
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\MountPoints\A\_DriveFlags]
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\MountPoints\D\_DriveFlags]
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\SessionInfo\000000000000a844]
Zainstalować program ponownie i powinno działać.
Dla wersji 3.0
Odinstalować program
Usunąć pliki:
> windows/system32/dd9fea4w.ocx
> windows/system32/kd5irp7r.ocx
> windows/system32/nu62spoe.ocx
> windows/system32/k3e4296f.ocx
Następnie wejść w start dać uruchom i wpisać REGEDIT
z rejestru wykasować następujące klucze:
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{11065-0a508f0a-f828-4788-969a-3b560f44f71f}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{12742-1ed20d2d-6daa-429c-be02-6147a7873159}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{12835-99eea888-f55c-4b07-8fd3-6f970437b66e}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{13184-bc47694e-88aa-48f1-a07e-430e92512115}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{8165a42 8-b4d7-4e95-ae7a-5313988c7bb3}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{9781d9f 0-de24-497e-b44c-78adbb0c4e1d}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{b1e8f2b b-e0ff-4a2c-8d9a-59b93f5cb7fc}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{e806d97 1-0ef3-49fe-8b4f-961ab9cbad69}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\App Management\ARPCache\FTW]
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Autodesk\AutoCAD\R16.0\ACAD-201:415]
>
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Appl ets\Regedit\Favorites]
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\FileExts\.err]
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\MountPoints\A\_DriveFlags]
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\Streams\105]
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\NVIDIA Corporation\Global\nView\WindowManagement\fdbesvps p321pl090604]
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\NVIDIA Corporation\Global\nView\WindowManagement\senddmp]
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\BitBucket\C]
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Fluid Desk Sp. z o.o.]
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\FluidDesk]
Zainstalować program ponownie
Dla wersji 3.2.1
Odinstalować program
Usunąć pliki:
> windows/system32/dd9fea4w.ocx
> windows/system32/kd5irp7r.ocx
> windows/system32/nu62spoe.ocx
> windows/system32/k3e4296f.ocx
Następnie wejść w start dać uruchom i wpisać REGEDIT
z rejestru wykasować następujące klucze:
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{11065-0a508f0a-f828-4788-969a-3b560f44f71f}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{12742-1ed20d2d-6daa-429c-be02-6147a7873159}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{12835-99eea888-f55c-4b07-8fd3-6f970437b66e}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{13184-bc47694e-88aa-48f1-a07e-430e92512115}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{8165a42 8-b4d7-4e95-ae7a-5313988c7bb3}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{9781d9f 0-de24-497e-b44c-78adbb0c4e1d}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{b1e8f2b b-e0ff-4a2c-8d9a-59b93f5cb7fc}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{e806d97 1-0ef3-49fe-8b4f-961ab9cbad69}]
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Fluid Desk Sp. z o.o.]
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\FluidDesk]
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\App Management\ARPCache\FTW]
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\FluidDesk
> [HKEY_USERS\S-1-5-21-1960408961-343818398-839522115-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Expl orer\BitBucket\C]
Zainstalować program.
Dla wersji 2 na pewno działa dla pozostałych wersji jeszcze nie przetestowano. Jeśli się miało wersje 2 potem 3.0 potem 3.2 to należy pousuwać pliki ze wszystkich wersji aby ta najnowsza chciała działać.