Visual C++ 6 [Prosze o link]

Pakerq

Użytkownik
Dołączył
Marzec 25, 2006
Posty
39
Jestem całkiem zielony w c++, więc sciągnąłem sobie tutoriala, ale jest on opisany w Visual C++ 6. Jako iż posiadam inny kompilator i chce stosować się do takiego rodzaju kompilatora o jakim mowa w kursie chciałem poprosić o link do sciagniecia owego programu. Szukałem, nie znalazłem, z góry dziękuje..
=]
 

Pakerq

Użytkownik
Dołączył
Marzec 25, 2006
Posty
39
A ty jak zawsze swoje zamiast pomoc po ludzku odsylasz do "szukaczy"..
Chyba trzeba bedzie zrobic akcje "stop odsylaniom na byle jakie pytanie do googli/torrentow etc..
 

mks

Użytkownik
Dołączył
Marzec 12, 2006
Posty
370
Originally posted by Pakerq
A ty jak zawsze swoje zamiast pomoc po ludzku odsylasz do "szukaczy"..
Chyba trzeba bedzie zrobic akcje "stop odsylaniom na byle jakie pytanie do googli/torrentow etc..
ja odsylam? gdzie odsylam? dalem Ci linka do emule'a bo na emulu ten Twoj Visual jest. wiec pewnie bedzie w sieci, z ktorej korzysta bearshare.
link do googli wyrzuca Ci klientow i strony z torrentami. ja polecam azureusa lub utorrent, a na stronce z torrentami, ktora podalem tez jest to czego szukasz.
wiec CZEGO jeszcze chcesz?
mam sciagnac za Ciebie i wyslac poczta na moj koszt?
 

Pakerq

Użytkownik
Dołączył
Marzec 25, 2006
Posty
39
Tak samo mozna usprawiedliwic do googli... "Ja cie nigdzie nie odsylam!! Tylko daje linka do googli bo pewnie tam ten twoj visual jest!!"
Ehh..
 

whitehawk

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 6, 2005
Posty
67
V ISUAL_C++_6.0

chyba wiesz co powinienes wcisnac

a c o do tych linkow to nie rozumiem - przeciez wiadomo ze nikt ci nie wysle plyty na adres domowy

p.s. torrenty to shit !!!!

a zamim napiszesz kolejego posta - to ja uprzedze twoje pytanie - jak i czym sciagnac visuala - poczytaj o p2m
smile.gif
- jest na stronie glownej portalu na ktory ostales linka
 

Pakerq

Użytkownik
Dołączył
Marzec 25, 2006
Posty
39
Dziekowac =] punkt dodany ^^

@edit