Włam czy nie włam na strone...

bandito88

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 8, 2007
Posty
114
Mam takie pytanie... Może zabrzmi ono jakoś tak noobowato ( nie mam zbytniego doświadczenia z włamem na FTP ;] ) Jakie luki, błędy, dziury itp. można wykożystać aby włamać się na serwer? Ja słyszałem o takim czymś że mało doświadczeni webmasterzy tworzą plik z hasłami w php i żeby zdobyć hasło wystarczy ściągnąć odpowiedni plik w którym znajduje się hasło. Czy to prawda?

Pozdro
<
 

Atid

Były Moderator
Dołączył
Grudzień 2, 2002
Posty
589
owszem. Nastomiast przewaznie po pierwsze sa dobrze ustawione prawa a jesli nie to sciagniesz plik ktory i tak sie wykona po stronie serwera i dostaniesz albo pusty plik albo plik z htmlem. Wyjatkiem jest
brak doswiadczenia kiedy uzywa sie do logowania JS. I mozesz sobie nawet sprawdzic czy jestes dobry:

www.uw-team.org/hm2

od dwoch dni w przerwie w pracy sie tym bawie jestem juz na 6levelu.
 

Ramiro

Użytkownik
Dołączył
Luty 27, 2007
Posty
252
Originally posted by Atid
owszem. Nastomiast przewaznie po pierwsze sa dobrze ustawione prawa a jesli nie to sciagniesz plik ktory i tak sie wykona po stronie serwera i dostaniesz albo pusty plik albo plik z htmlem. Wyjatkiem jest
brak doswiadczenia kiedy uzywa sie do logowania JS. I mozesz sobie nawet sprawdzic czy jestes dobry:

www.uw-team.org/hm2

od dwoch dni w przerwie w pracy sie tym bawie jestem juz na 6levelu.

1 prawie przeszedłem ale teraz już nie mogę grać... Mam mozille
<
 

b4rt3kk

Użytkownik
Dołączył
Marzec 20, 2005
Posty
78
ale gadacie glupoty ludziska. Jesli stronka jest w czystym HTML to NIE MA możliwości jej modyfikacji bez dostępu do plików od strony serwera. W Twoim przypadku jedynym sposobem jest próba przedostania się na serwer (exploity).

a co do zabaw typu hackme z Java Script, wszystki je sie da przejśc uzywajac jednego polecenia.
 

widmo17

Były Moderator
Dołączył
Lipiec 16, 2007
Posty
1089
Originally posted by b4rt3kk+--><div class='quotetop'>CYTAT(b4rt3kk)</div>