Winrar binder + niewykrywalny keylogger

Eldoler

Użytkownik
Dołączył
Marzec 28, 2007
Posty
5
Witam wszystkich,

Jestem nowicjuszem w tej dziedzinie, dotąd używałem zwykłego KG lecz był wykrywany przez prawie każdy AV. :/
I tu moje pytanie: Czy jest możliwość bindować przez "Winrar" tak aby był niewykrywalny gdy skanuję, jeżeli tak to jak to zrobić?...

@Mody
Proszę nie usuwać tematu ponieważ szukałem na forum i nic nieznalazłem.

Pozdrawiam. :heej:
 

Eldoler

Użytkownik
Dołączył
Marzec 28, 2007
Posty
5
No dobra... ta strona "najprostszy binder świata" chyba źle opisała, ponieważ jest tam napisane "Tworzymy archiwum"... A innych wypowiedzi na temat rara były inne, np.: "Pakujemy keyloggera oraz drugi plik który ma się uruchamiać w archiwum..."

@proxima
dałem Ci punkcik "pomógł" ;d
 

sevjij

Użytkownik
Dołączył
Luty 11, 2007
Posty
28
Najprostszy efekt daje
downloader (są nie wykrywalne)
lub downloader + jakiś program do którego to wrzucasz ----(binder)----> trojan stulecia.
reakcja zajdzie <=> binder jest niewykrywalny ^ program, do którego to wrzucasz nie jest wirusem trojanem V innym syfem.


Kiedy zdanie jest prawdziwe, określ se sam.
 

Eldoler

Użytkownik
Dołączył
Marzec 28, 2007
Posty
5
Originally posted by sevjij
Najprostszy efekt daje
downloader (są nie wykrywalne)
lub downloader + jakiś program do którego to wrzucasz ----(binder)----> trojan stulecia.
reakcja zajdzie <=> binder jest niewykrywalny ^ program, do którego to wrzucasz nie jest wirusem trojanem V innym syfem.


Kiedy zdanie jest prawdziwe, określ se sam.

Mógłbyś jaśniej? :/
 

sevjij

Użytkownik
Dołączył
Luty 11, 2007
Posty
28
poszukaj programiku, który działa na zasadzie update :
"odpala się, ściąga, zapisuje, uruchamia"
zazwyczaj są nie wykrywalne .. mam nadzieję, że pan z emotką Hamtaro nie wyskoczy z nazwą programu, bo to by mnie zabiło.

I masz wtedy trojana, ewentualnie z czymś możesz to połączyć, ale do tego trzeba mieć nie wykrywalny binder..