Zdobycie hasła z IP

DjKiToWiAk

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 17, 2012
Posty
8
Hej... jestem trochę zielona w tych sprawach.... Ale czy jest możliwość z Ip zdobyć hasło do FB... ??
Bo mam IP a chciała bym sie dostać do Fb pewnej osobie...(Chłopakowi wyjaśnię o co chodzi na priv)
Bardzo bym prosiła o jakąś pomoc...:)
 
Ostatnia edycja:

KSU

Użytkownik
Dołączył
Maj 28, 2010
Posty
35
IP jest jak adres zamieszkania. Co z tego że go masz skoro nie masz klucza do drzwi?
 

johnnydoe

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 30, 2013
Posty
44
Nie ma możliwości zdobycia hasła do FB mając adres IP. Adres IP to adres sieciowy, nie zawiera żadnych innych informacji poza kilkoma cyframi i kropkami. Od crazyferajny nie pobieraj żadnych plików, nie wchodź na żadne strony od niego, nie podawaj mu żadnych haseł, nie kupuj od niego żadnych programów. Ktoś kto w takich tematach pisze "mogę pomóc, zapraszam na pm" musi robić ludzi w wała. Zwłaszcza gdy ktoś ma 3 posty.

Do zdobycia hasła może Ci się przydać trojan lub keylogger, nie znam żadnego więc Ci nie polecę ale ostrzegam, że trzeba być ostrożnym z kupowaniem takich programów. Najlepiej popytaj moderatorów na PM jakiego keyloggera polecają. Poczytaj sobie jak takie programy działają, zrozumiesz bo nie jest to skomplikowane. Oczywiście nie muszę przypominać, że używanie takich programów jest łamaniem prawa a ten temat może stanowić potencjalny dowód w hipotetycznym procesie przeciwko tobie ;).
 

DanoPlurana

Użytkownik
Dołączył
Marzec 16, 2007
Posty
246
No widzisz.Nikt Ci tu nie pomoże.Sami zadufani w sobie gentelmani, z eksluzywną wiedzą w tle. I weź takie coś za męża to wsadzi Ci myszkę zamiast.....Fuj...

Niesamowite podsumowanie :) Co do tematu, rozwiewam wątpliwosci autorki: nie ma mozliwosci zeby znając sam adres IP ofiary 'wydobyc' z niego jego hasło do FB :)

Pzdr
Dano
 

crazyferajna

Użytkownik
Dołączył
Listopad 25, 2010
Posty
144
Skąd wiesz, może jest podłączony pc bezpośrednio przez modem i ma otwarty port z pulpitu zdalnego ;)