Magnefikko
Były Moderator
- Dołączył
- Maj 29, 2004
- Posty
- 709
Tu i ówdzie słyszę że do celów "h4xi0rskich" lepszy jest C niż Cpp. Co o tym sądzicie? Czemu? Może to tylko pusta gadanina i Cpp jest lepsze? A może wszystko zależy od gustu użytkownika?
Zależy co rozumiesz przez słowo "h4xi0rskich". Exploita można napisać zarówno w C, jak i w C++. Przy tak małych programikach nie ma to żadnego znaczenia. Poza tym każdy kod w C można skompilować jako C++ (ale już nie zawsze w drugą stronę).do celów "h4xi0rskich"[/b]
Zgadzam się.Zależy co rozumiesz przez słowo "h4xi0rskich". Exploita można napisać zarówno w C, jak i w C++. Przy tak małych programikach nie ma to żadnego znaczenia.[/b]
lol, nie wiem co za różnica w języku.Napisanie jednakowego projektu w C zajmie 6 miesięcy gdy w C++ będzie to od roku do dwóch lat.[/b]
Guzik prawda, zauważ, że rozmiar "600 KB" osiągamy wtedy, gdy do projektu jest dołączony plik nagłówkowy iostream. printf i cout to zupełnie dwie różne bajki! Poza tym spróbuj se w programie pisanym w C napisać "#include <iostream.h>" - rozmiar skoczy do co najmniej 200 KB, zależnie od kompilatora. Poza tym kiedyś mój program urósł mi do rozmiaru ponad 1MB, chociaż kodu była garstka, a plików nagłowkowych nawet nie tak dużo. Skopiowałem kod, usunąłem projekt i wkleiłem kod do nowego projektu i wszystko wróciło do normy. Wniosek? Wina oczywiście albo kompilatora albo IDE.Przy bibliotece windows.h i głupich importach najpotrzebniejszych rzeczy, typu printf lub sprintf aplikacje w C będą ważyły do 20 kb, gdzie w C++ będą ważyć 600 kb ...[/b]
Zostaw biednego kompilatora w spokoju.lol, nie wiem co za różnica w języku.
Guzik prawda, zauważ, że rozmiar "600 KB" osiągamy wtedy, gdy do projektu jest dołączony plik nagłówkowy iostream. printf i cout to zupełnie dwie różne bajki! Poza tym spróbuj se w programie pisanym w C napisać "#include <iostream.h>" - rozmiar skoczy do co najmniej 200 KB, zależnie od kompilatora. Poza tym kiedyś mój program urósł mi do rozmiaru ponad 1MB, chociaż kodu była garstka, a plików nagłowkowych nawet nie tak dużo. Skopiowałem kod, usunąłem projekt i wkleiłem kod do nowego projektu i wszystko wróciło do normy. Wniosek? Wina oczywiście albo kompilatora albo IDE.
Na dowód tego przykład z życia - piszę se obecnie programik dosyć dużych rozmiarów, oczywiście w C++ i rozmiar pliku wynikowego bez kompresji po kompilacji wynosi ok. 25 KB. Rzeczą mam nadzieję jasną jest fakt, że nie używam w nim iostreama, za to jest windows.h, funkcji WINAPI używam namiętnie chyba w każdej swojej podprocedurze lub funkcji w tym projekcie.
Czy język wpływa na rozmiar pliku wynikowego? NIE, wszystko zależy od kompilatora![/b]
Wiesz, że C++ jest też bardzo stare i następców jest już dużo ?ale niektorzy tutaj bzdury gadaja,c jest stare,c++ jest nowe,c++ to ulepszenie c. A przy malych programach to nie ma znaczenia czego uzywasz[/b]
ech, co ty bredzisz, winapi to INTERFEJS programistyczny dla windows, zawiera zbior funkcji do obslugi roznych elementow systemu operacyjnego, mozesz go uzwyac zarowno w C, C++, ASM i innych jezykach, o ile kompilator generuje pliki PE. To ze widziales programy w C, ktore uzywaja winapi to nie znaczy ze winapi == c.Zostaw biednego kompilatora w spokoju.
Jeżeli chodzi Ci o to, że osiągnąłeś w C++ wagę 25 kb to fajnie.
Ale osiągnięcie 6 kb w przypadku C i przy w miarę długim kodzie, jest banalnie proste.
Tutaj piszesz, że używasz winapi ... gdybyś używał tych normalnie przygotowanych od C++ od razu waga by Ci wzrosła dwukrotnie.
Tak więc czysty C++ nie jest taki piękny i w szczególności przy aplikacjach haxiorskich, gdzie np. chcesz operować na plikach, to winapi jest milion razy lepsze, a w gruncie rzeczy winapi to C.[/b]
I przy małych programach ma to znaczenie, w szczególności, jeśli małe oznacza, mało czasochłonne, bo w przypadku C takie się tworzy szybko i bez problemów a w przypadku C++, musisz ominąć główną bibliotekę.[/b]
Raczej calkowicie w druga strone, no chyba ze piszesz program typu kalkulator czy notatnik. Jakbys mial +50 plikow, 500 funkcji i pare tysiecy linii kodu, to przy C dlugo bys takiego projektu nie utrzymal.Napisanie jednakowego projektu w C zajmie 6 miesięcy gdy w C++ będzie to od roku do dwóch lat.[/b]