Interia Czateria

DJ David

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 1, 2007
Posty
5
Witam was wszystkich ! jako że jestem tu nowy itd. nie orientuje sie w tematach torszq pochodzilem po waszym forum no i dowiedzialem sie ale malo... Otoz chodzi mi o jave na intera czateria zeby dawac komentarze blue floodowac itd. jak Admin (red) podobno jest to mozliwe bo wystarczy miec tylko zlamany aplet ja niestety jestem zielony ... wiec jak mozna prosic was o pomoc bo wkoncu forum hakerskie w skrocie powiem poprostu chcialbym miec pare opcji jak admin np: floodowanie, /help ban itd. mysle ze rozpatrzycie moja sytuacje z gory dziekuje
smile.gif
=]
 

Kanciastoporty

Były Moderator
Dołączył
Grudzień 19, 2006
Posty
1137
mowie, ze jest taka mozliwosc, bo sam widzialem
Przy odpowiednim aplecie mozna wywolywac funkcje odpowiednie dla admina (np /caps czy cos takiego) co powoduje wyswietlenie dlugiego tekstu o tym, ze nie mozna pisca duzymi literami. Admin moze tez kopiowac tekst, wiec kopiowanie tej komendy spowoduje zafloodowanie calego kanalu. Wystarczy napisa sobie bota na kilka nickow i czat jest sparalizowany
 

Bartektom

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 28, 2006
Posty
1
łażąc po interii (czteria) często goście kopiuja wypowiedzi i moga je wklejać. z tego co się dowiedziaęłm to jest powiązane własnie z apletem. Czy wie ktoś jak można takie pierdoły robić ( kopiowanie wklejanie) ??
 

szprotek

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 19, 2007
Posty
1
jest cos takiego jak "zlamany aplet" o ktorym kolega wyzej powiedzial
smile.gif

moj kuzaj to mial...
ja sam tez szukam teraz tego, ale nikt nie chce sie przyznac ze to ma
<

co prawda nie umozliwia to wchodzenia na czerwnonym nicku (red-admin)
ale mozna podawac adresy stron www, klnac itp...
 

Szuja

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 2, 2007
Posty
112